Jedinstvena filozofija

Linija s više od 45 koncentriranih, jedinstvenih proizvoda prirodnih i inovativnih formula:

  • Odabir najkvalitetnijih prirodnih sastojaka

  • Proizvodi bez silikona, katrana, parabena i natrijevog lauril sulfata

  • Svi proizvodi su nježnih, aromatičnih mirisa voća i cvijeća

  • Svaki proizvod pruža više rezultata: hidrira, omekšava, hrani i jača

  • Stručni pristup njezi, ljepoti i zdravlju kose zahvaljujući jedinstvenim tretmanima specifično prilagođenim svim stanjima kose i vlasišta

  • Ekološki proizvodi, bez ispitivanja na životinjama.


OBITELJSKA PRIČA



Priča o Leonor Greyl započinje susretom dvoje strastvenih ljudskih bića:
Leonor, zaljubljenice u njegu kose i Jean-Marie, inženjera zanesenog proučavanjem botanike. Zajedno dijele istu želju: da stvore prirodne proizvode za njegu kose, mnogo prije nego što je »bio« postao trend.

Kada je 1968. upoznala svog budućeg muža, nije kliknulo samo njezino srce.
Biljke za Jean-Marie Greyla nemaju nikakve tajne, on je diplomirao farmaceutsko-biokemijske znanosti. Ideja o stvaranju proizvoda za njegu kose na bazi bilja i prirodnih aktivnih sastojaka u to vrijeme nije predstavljala uobičajenu praksu: linija Leonor Greyl tako je nastala protiv struje tadašnjih inovacija.


Tada su osmišljeni prvi »ekolo-šik« proizvodi i vrlo brzo postali nezaobilazni:
slavno Huile de Palme (sada L’Huile de Leonor Greyl), Shampooing au Miel kao i Lait Lavant à la Banane i naravno, čuvena Crème aux Fleurs…

U to su vrijeme najprestižniji pariški frizeri proširili vijest među svojim klijentima, i oni su postali odani ovom brendu, koji je znak za posebno »frizersko umijeće«.


Kao inovativni brend, Leonor Greyl u formule svojih šampona već je uključivao vitamine i stvorio nezaobilazne proizvode povezane s vlastitim, potpuno novim ritualima za ljepotu.

Tijekom godina, ove su kreacije postizale uspjeh za uspjehom i postale pravi kultni proizvodi. Na primjer, Huile de Germe de Blé bilo je prvo ulje koje njeguje i pere kosu pjeneći se u dodiru s vodom; Bain Traitant à la Propolis prvi je proizvod za njegu kose protiv peruti za svakodnevnu upotrebu; Masque Fleurs de Jasmin za tanku kosu i Shampooing Crème à la Moelle de Bambou za dugu kosu također su remek-djela Leonor Greyl.

Ovi proizvodi, koji kosu čine sjajnijom, mekšom, ljepšom, vrlo brzo su Leonor Greyl doveli do statusa neupitnog stručnjaka za prirodnu njegu kose.


Ali u pozadini ovog postignuća, osim snažnih aktivnih sastojaka i dobrog dijela hrabrosti, postoje i drugi sastojci uspjeha: stručnost (u dijagnostici i formulacijama), iskustvo (50 godina u industriji njege kose), strast (prema zdravoj kosi), ljubav (prema profesiji) i... obiteljski duh!

Leonor Greyl prije svega ostaje obiteljska tvrtka. Danas, pod vodstvom Caroline Greyl, drugom generacijom obitelji, koja je završila međunarodnu poslovnu školu, ovaj brend je prisutan u 450 frizerskih salona, stotinjak robnih kuća, u odabranim parfumerijama i u više od 40 zemalja diljem svijeta! Caroline je preuzela kormilo obiteljske tvrtke i sa svojim suprugom - američkim biologom Tomom Brooksom, kemičarom i ljubiteljem biljaka, oni obiteljsku tradiciju nastavljaju uspješno i na duge staze...

Jednako i danas, strast, priroda i cjelovitost ostaju temeljne vrijednosti ove divne obiteljske priče.